DOCUMENT
VERWERKING

BackOffice Queen helpt je graag 

 

Van losse documenten naar strak georganiseerde administratie

Als ondernemer krijg je dagelijks te maken met een stroom aan documenten: bonnetjes, facturen, contracten, formulieren en rapporten. Het verzamelen, ordenen en verwerken ervan kost veel tijd – en vraagt om precisie. BackOffice Queen neemt deze taak volledig uit handen.

Met zorg en structuur verwerken wij jouw documenten digitaal of op locatie. Van het sorteren en benoemen tot het uploaden naar de juiste systemen of mappen. Zo weet je zeker dat alles klopt, up-to-date is en direct terug te vinden.

Wat wij voor jou regelen:

Ordenen en digitaliseren van papieren documenten

Uploaden en structureren in Dropbox

Controleren van volledigheid en bestandsnamen

Archiveren van inkomende en uitgaande documenten

Voorbereiden van bestanden voor boekhouding of rapportages

Voor wie is deze dienst geschikt?

Deze dienst is perfect voor zzp’ers, dienstverleners en kleine bedrijven die hun documentbeheer willen stroomlijnen en geen tijd (of zin) hebben in administratieve rompslomp.

Jouw voordelen:

Altijd overzicht in je documenten

Alles op één plek, veilig en toegankelijk

Minder kans op fouten of ontbrekende stukken

Tijdbesparing en minder administratieve druk

Laat je documenten vakkundig verwerken, zodat jij je kunt richten op je bedrijf.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.