
BackOffice Queen helpt je graag
Van losse documenten naar strak georganiseerde administratie
Als ondernemer krijg je dagelijks te maken met een stroom aan documenten: bonnetjes, facturen, contracten, formulieren en rapporten. Het verzamelen, ordenen en verwerken ervan kost veel tijd – en vraagt om precisie. BackOffice Queen neemt deze taak volledig uit handen.
Met zorg en structuur verwerken wij jouw documenten digitaal of op locatie. Van het sorteren en benoemen tot het uploaden naar de juiste systemen of mappen. Zo weet je zeker dat alles klopt, up-to-date is en direct terug te vinden.
Wat wij voor jou regelen:
Ordenen en digitaliseren van papieren documenten
Uploaden en structureren in Dropbox
Controleren van volledigheid en bestandsnamen
Archiveren van inkomende en uitgaande documenten
Voorbereiden van bestanden voor boekhouding of rapportages
Voor wie is deze dienst geschikt?
Deze dienst is perfect voor zzp’ers, dienstverleners en kleine bedrijven die hun documentbeheer willen stroomlijnen en geen tijd (of zin) hebben in administratieve rompslomp.
Jouw voordelen:
Altijd overzicht in je documenten
Alles op één plek, veilig en toegankelijk
Minder kans op fouten of ontbrekende stukken
Tijdbesparing en minder administratieve druk
Laat je documenten vakkundig verwerken, zodat jij je kunt richten op je bedrijf.